סיפורו של שמוליק: הקמיע של רבי נחמן והעסקה המופלאה

שמי שמוליק, ואני רוצה לספר לכם סיפור מופלא שקרה לי לאחרונה. אני איש עסקים אמריקאי ממשפחה חסידית, ובמשך שנים רבות עסקתי בנדל”ן ברחבי ארצות הברית. לאורך הקריירה שלי, ביצעתי עסקאות רבות, אך העסקה האחרונה הייתה מיוחדת במינה, והיא קשורה בקשר הדוק לסגולה עוצמתית של רבי נחמן מברסלב.

הכל התחיל לפני פסח תשפ”ג, כאשר הייתי במשא ומתן על רכישת בניין משרדים וחנויות בפלורידה. המשא ומתן נמשך זמן רב, אך הפוטנציאל לרווח היה נדיר בעולם הנדל”ן של ימינו. לבניין היה אישור לתוספת של שתי קומות, והמחיר היה הזדמנות שקשה לפספס.

אולם, באחד הימים, נודע לי שיש מתמודד נוסף המעוניין לרכוש את הבניין. הרגשתי אובד עצות, ורציתי נואשות למצוא דרך לגרום למוכר להעדיף אותי על פני המתחרה.

בדיוק באותה תקופה, מצאתי את עצמי בארץ ישראל, בציון של רבי שמעון בר יוחאי. בעודי שם, נתקלתי בספר סגולות המתאר סגולה עוצמתית של רבי נחמן מברסלב. על פי הספר, כתיבת הפסוק “כסף וזהב חסד ואמת אלוף” על קלף מביאה למציאת חן בעיני אחרים. מציאת חן, כידוע, פותחת דלתות בכל מקום.

החלטתי לנסות את הסגולה. התקשרתי לסופר שלי בצפת, אצלו רכשתי בעבר מזוזות, וביקשתי ממנו לכתוב עבורי את הפסוק על קלף. עם הקמיע של רבי נחמן בכיסי, חזרתי לארצות הברית, מלא תקווה ואמונה.

מה שקרה בהמשך הוא דבר שקשה לי עדיין לעכל. הקמיע פשוט עבד! המוכר עצמו פנה אליי ואמר: “משום מה, אתה מוצא חן בעיניי. אני מוכר לך את הבניין.” הייתי המום ונרגש. העסקה הושלמה בהצלחה, והרווחים עלו על כל הציפיות שלי.

מאז אותו יום, אני לא מפסיק לספר על הכוח הסגולי המופלא של הקמיע לחן של רבי נחמן מברסלב.
הקמיע שלו פתח בפניי דלתות שנראו נעולות, והביא לי הצלחה עסקית מרשימה. אני מאמין בכל ליבי שהסגולה הזו יכולה לעזור לכל אחד למצוא חן ולפתוח דלתות בחייהם.

אהבתם? שתפו

התחברות

כאן ניתן לפרסם סגולות שפעלו
והבטחתם לפרסם